Відповіді на актуальні питання

 
Відповіді на найбільш актуальні питання, пов’язані з встановленням зонного приладу обліку .
1. ПИТАННЯ.  Для яких категорій споживачів є найбільш актуальним питання встановлення зонного приладу обліку ?
ВІДПОВІДЬ:
  • споживачі, в яких значне споживання електричної енергії приходиться на нічний час (з 23:00 до 7:00).
  • споживачі з відсутністю гарячого водопостачання.
  • споживачі з електронагрівальними установками.    
  • будь-який споживач з великим рівнем споживання, який бажає ЗАКОННО економити при оплаті за спожиту електроенергію.
2. ПИТАННЯ.  В чому принцип зонних тарифів?
ВІДПОВІДЬ:
            Якщо за звичайним приладом обліку споживач сплачує за спожиту електроенергію за одним тарифом (незалежно від часу доби, коли використовується електроенергія), то при зонних приладах обліку, в залежності від часу доби використовується коефіцієнти до тарифу (нічний час – дешевше, в час пікових навантажень дорожче), тобто вартість електроенергії різна.  
3. ПИТАННЯ.  Які варіанти зонних приладів обліку існують. В чому їх різниця?
ВІДПОВІДЬ:
Два варіанти двозонний і тризонний.
Двозонний прилад обліку має звичайний і нічний тариф. Нічний тариф з 23-00 до 7-00 складає 50 % від діючого тарифу. Таким чином, при двозонному приладі обліку абонент в будь-якому випадку економить на вартості електроенергії. Тризонний прилад обліку передбачає три цінових періоди      1. піковий (години максимального навантаження енергосистеми) –періоди з 8-00 до 11-00 та з 20-00 до 22-00. Тому, в даний часовий період рекомендовано мінімально використовувати електроенергію; 2. нічний (години мінімального навантаження енергосистеми) – період з 23-00 до 7-00. Споживач сплачує лише 40 % від діючого тарифу 3.  напівпіковий або звичайний – інші  часи доби оплата за діючим тарифом.
  4. ПИТАННЯ.  Переваги зонних приладів обліку
ВІДПОВІДЬ:
 При двозонному приладі обліку економія коштів буде в будь-якому випадку, але вона буде незначною. В даному випадку споживачеві не обов’язково перебудовувати свій графік споживання електроенергії.
 
При тризонному приладі обліку споживач може значно знизити вартість електроенергії у випадку, якщо значна доля від спожитої електроенергії буде використовуватись в нічний час. В першу чергу, за рахунок електроопалювальних та водонагрівальних пристроїв, які звичайно,   займають суттєву питому вагу в загальній кількості споживання електроенергії (30-50 %). Окрім того, перебудовуючи графік споживання електроенергії при використанні інших електроприладів (наприклад, використовуючи пральну машинку або утюг з 6-00 до 7-00), споживач має можливість максимально економити на вартості електроенергії.       
     
5.   ПИТАННЯ. За чій рахунок здійснюється подальше обслуговування зонних приладів обліку?
ВІДПОВІДЬ:  Планова заміна, обслуговування ремонт приладів обліку виконуються за рахунок енергопостачальника. У випадку, якщо заміна приладу обліку проводиться за ініціативою споживача або прилад обліку пошкоджено, втрачено, неправильно працює з вини споживача вартість перевірки, ремонту, встановлення приладу обліку відшкодовує споживач.
6.   ПИТАННЯ. Орієнтована вартість організації зонного обліку?
ВІДПОВІДЬ:   

Станом на 01.05.14 орієнтовна вартість організації встановлення однофазногоприладу обліку (при придбанні приладу обліку в енергопостачальника) з врахуванням транспортних витрат в середньому понад 1300-1500 грн (вартість приладу обліку, робіт по програмуванню, робіт по встановленню приладу обліку).

Станом на 01.05.14 орієнтовна вартість організації встановлення трифазногоприладу обліку (при придбанні приладу обліку в енергопостачальника) з врахуванням транспортних витрат понад 1800-2000 грн (вартість приладу обліку, робіт по програмуванню, робіт по встановленню приладу обліку).

7. ПИТАННЯ. У випадку знаходження приладу обліку на сходових клітинах,  хто буде відповідати за схоронність?
ВІДПОВІДЬ:   
У відповідності до п.11 ПКЕЕн «організація у відданні, якої перебуває будинок» (ЖЕК, кооператив і т.д.). Таким чином, у споживача є два варіанти:
·        після встановлення приладу обліку передати на схоронність в організацію, у відданні  якої перебуває будинок;
·           після встановлення приладу обліку самостійно провести укріплення приладу обліку таким чином, щоб доступ сторонніх осіб до нього був неможливим.
8. ПИТАННЯ.  Яким чином споживачеві отримувати інформацію про  покази, якщо прилад обліку встановлено в міжповерхових щитових?
·           існує графік знімання показів контролерами, який вивішується на щитових. Можливо, в день зняття показів проконтролювати правильність зняття показів персоналом компанії. Зафіксовані покази, вивішуються на щитових;
·           зателефонувавши на вікно довідок;
·           на сайті компанії планується реалізовано  «особистий кабінет споживача». Однією з функцій цієї послуги  є можливість вносити і отримувати інформацію про зафіксовані покази приладу обліку.  
9. ПИТАННЯ.  Яким чином споживачеві проводити розрахунок по зонному приладу обліку, адже він з врахуванням трьохзонного тарифу і зонності приладу обліку самостійно провести розрахунок вартості електроенергії споживачеві досить проблематично?
 ВІДПОВІДЬ:
Дійсно, в даному випадку проблематично проводити розрахунок самостійно. Тому, компанією Дніпрообленерго реалізовано калькулятор для розрахунку зонних приладів обліку, який розміщено на сайті компанії. Споживачеві необхідно лише вносити покази по кожній зоні (бажано 1 числа кожного місяця) для проведення автоматичного розрахунку вартості електроенергії.
10.   ПИТАННЯ. Чи існують варіанти здешевлення вартості  організації зонного обліку?
ВІДПОВІДЬ:   
Така можливість існує для споживачів в домоволодіннях яких, з 2012 року компанією Дніпрообленерго встановлюється автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ).
 В даному випадку споживач для встановлення зонного приладу обліку сплачує лише за послуги параметризації приладу обліку 300-350 грн (з однозонного на багатозонний), вартість приладу обліку і витрат по його встановленню компанія виплачує самостійно.
11.   ПИТАННЯ. Куди звертатись споживачу у випадках. якщо звернувшись до структурного підрозділу компанії з приводу оформлення зонного приладу обліку він не отримав аргументованої консультації з цього питання, йому виставлено додаткові вимоги (окрім указаних в цій об'яві) або термін встановлення зонного обліку перевищує 30 календарних днів з дати оплати рахунків?
ВІДПОВІДЬ:   
            Рекомендуємо телефонувати до інформаційно - консультаційного центру Компанії +38 056 373-45-88 або викласти інформацію на сайті Компанії в розділі «Задай питання – отримай відповідь». Кваліфіковані фахівці обов’язково допоможуть Вам у вирішенні питання.