Достовірний облік - партнерські відносини! Пошкодження лічильника – додаткові витрати!

ШАНОВНИЙ СПОЖИВАЧУ  ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ!

    Згідно з п. 11 Правил користування електричною енергією для населення (далі - Правила) «Відповідальність за збереження приладів обліку, встановлених у квартирі, на інших об’єктах споживача (приватний будинок, фасад будівлі, гараж), та пломб на них несе споживач».
    Згідно  з п.17 Правил «У разі пошкодження, втрати або неправильної роботи приладу обліку з вини споживача він відшкодовує вартість перевірки, ремонту або встановлення нового приладу обліку».
 Згідно п.16 Правил «У разі сумніву споживача в правильності роботи приладу обліку він може звернутись до енергопостачальника для проведення експертизи, оплатити  вартість робіт, після чого енергопостачальник проводить експертизу. При підтвердженні експертизою неправильної роботи приладу обліку не з вини споживача енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати пов’язані з проведенням експертизи».
    Таким чином, споживач оплачує вартість вказаних робіт у випадках:
•    пошкодження приладу обліку або пломб на ньому, неправильна робота приладу обліку або втрата лічильника з вини споживача (підтвердження експертизою факту вини споживача або визнання цього факту споживачем);
•     заявка споживача на неправильну роботу лічильника, але факт  неправильної роботи лічильника експертизою не підтверджено;
•     роботи по заміні, встановленню, програмуванню приладу обліку, його опломбуванню, проведенню технічної перевірки, інші роботи  проводяться за ініціативою споживача.
    В інших випадках (планова заміна приладів обліку, модернізація обліку за ініціативою енергопостачальника, неправильна робота приладу обліку не з вини споживача, інші) вказані роботи здійснюються за рахунок енергопостачальника.
    У цілому ж,  при виникненні проблемних чи спірних питань по роботі приладів обліку, необхідно звернутись до структурного підрозділу Компанії для оформлення «заяви-звернення». При оформленні вказаного документу, представники Компанії зобов’язані Вам вручити частину «заяви-звернення», в якій  вказано вид заявки та узгоджена сторонами планова дата виконання заявки. 

З  ПОВАГОЮ,  КЕРІВНИЦТВО ПАТ «ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО»