ІНФОРМАЦІЙНО–КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КОМПАНІЇ – МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!


ШАНОВНИЙ СПОЖИВАЧУ  ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ!


З метою надання консультацій при вирішенні різного роду питань відносно енергопостачання, для підвищення рівня обслуговування споживачів, у Товаристві працює інформаційно-консультаційний центр (далі – ІКЦ). 
Кваліфіковані спеціалісти ІКЦ  надають безплатну інформацію та консультації з наступних питань:
·       застосування чинної нормативно-правової бази в сфері електроенергетики;
·       порядок розрахунків за спожиту електроенергію (зокрема алгоритм формування рахунків), тарифи на електроенергію та порядок їх застосування;
·       можливість застосування зонних приладів обліку;
·       можливістьза допомогою мережі Інтернет отримувати інформацію щодо особистого рахунку споживача (заборгованість, платежі, покази приладу обліку,  пільги тощо);
·       інші питання, що стосуються взаємовідносин  споживачів електроенергії Дніпропетровської області та ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго».
    Основні функції ІКЦ:
1.           Надання інформації та консультацій споживачам;
2.           Розгляд на комісії ІКЦ проектів відповідей зі спірних питань між Компанією та споживачами.
АДРЕСА ІКЦ для особистого прийому громадян: м. Дніпропетровськ, шосе Запорізьке, 22, кімната №322
АДРЕСА ІКЦ для листування: м. Дніпропетровськ, шосе Запорізьке, 22 (канцелярія)

Режим роботи
ПОНЕДІЛОК – ЧЕТВЕРз  8:00 до 17:00
                          П'ЯТНИЦЯз 8:00 до 15:45
                          ПЕРЕРВА   з 12:00 до 12:45
 
ТЕЛЕФОНИ    ІКЦ: (056) 373-45-88
 
З  ПОВАГОЮ, КЕРІВНИЦТВО ПАТ «ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО»