Для будинку
Для бізнесу

Останні новини

Жителі Дніпропетровської області останній раз отримали платіжки старого зразка: як сплатити борг за світло

На початку січня мешканці Дніпропетровської області отримали платіжки за електроенергію, спожиту у грудні 2018-го, тож у документі останній раз зазначені старі реквізити. Вже в лютому вони зміняться згідно з вимогами реформи енергоринку. Але борг за 2018 рік, якщо він з’явився за якихось обставин, треба сплатити саме тій компанії, яка надавала послугу протягом року, тобто ДТЕК […]

14.01.2019

В Дніпропетровській області 48 компаній будуть отримувати електроенергію від постачальника «останньої надії»

Всі юридичні особи, які не уклали договір з енергопостачальником та не отримують електроенергію на умовах універсальної послуги, але продовжують споживати електроенергію, відповідно до Закону України «Про ринок електроенергії», переходять до постачальника «останньої надії». Кабінет Міністрів у грудні 2018 року призначив ДП «Укрінтеренерго» постачальником «останньої надії» на всій території України. З 1 січня 2019 року в Україні […]

10.01.2019

Представники енергокомпаній пояснили, як будуть працювати з підприємствами житлово-комунального господарства в умовах нового ринку

13 грудня в Дніпрі пройшов регіональний форум «Реформування житлово-комунального господарства України: стан, динаміка, перспективи». У ньому взяли участь представники енергокомпаній, які працюють на території Днепропетровcкой області. Вони роз’яснили – за якими правилами буде працювати енергоринок вже з 1 січня 2019 року і що в зв’язку з цим зміниться для побутових споживачів, ОСББ та підприємств житлово-комунальної галузі в […]

17.12.2018

Начальники ЦОК ДТЕК Дніпровські електромережі вивчають природу емоцій, щоби краще розуміти своїх клієнтів

Усі начальники центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі пройшли навчання за програмою «Емоційна компетентність». Працівники компанії вчилися краще розуміти людей навколо, вміти розпізнавати емоції та потреби інших, не допускати конфліктних ситуацій. Такі програми допомагають компанії покращувати клієнтський сервіс, швидше та якісніше реагувати на запити клієнтів. Під час практичних занять начальники центрів обслуговування самостійно, у парах […]

06.12.2018
ВСІ НОВИНИ
Опитування
Які додаткові послуги Ви бажали б отримувати від нашої компанії?