Для будинку
Для бізнесу

ДТЕК Дніпрообленерго в 2017 році інвестував в розвиток понад 413 млн грн

Понад 413 млн грн інвестувала в 2017-му році енергокомпанія ДТЕК Дніпрообленерго в розвиток електрогосподарства Дніпропетровського регіону. Основні напрямки – будівництво нових мереж і енергооб’єктів, модернізаційні та інноваційні заходи, спрямовані на підвищення надійності та якості електропостачання, а також поліпшення сервісів обслуговування клієнтів.

У 2017 році в рамках інвестпрограми ДТЕК Дніпрообленерго в області побудували і відремонтували понад 53 кілометрів повітряних і кабельних ліній. Закінчено реконструкцію підстанції 35кВ «Центральна» в Павлограді, модернізовано 57 трансформаторних підстанцій, проведена заміна 323 силових трансформаторів 6-10кВ, а також 337 одиниць енергообладнання.

Найбільші інвестиційні проекти ДТЕК Дніпрообленерго в 2017 році:

  • Будівництво підстанції 150/10/6 кВ «Наддніпрянська» в Дніпрі. Нова підстанція забезпечить якісним безперебійним електропостачанням два центральних міських райони, існуючі та нові станції метро, а також створить додаткові потужності для розвитку будівельної інфраструктури. Загальна вартість проекту – понад 350 млн грн. У грудні 2017 го завершено перший етап будівництва. Повністю завершити проект планується до кінця 2018 року.
  • Відкрито 3 сучасних Центру обслуговування клієнтів в  Дніпрі та Нікополі. Тут за принципом «єдиного вікна» клієнти можуть отримувати повний спектр послуг ДТЕК Дніпрообленерго: проконсультуватися з будь-яких питань енергопостачання та зробити всі операції – від проведення розрахунків до отримання технічних умов на приєднання. Швидке реагування та ведення клієнтів забезпечує СRM-система комп’ютерної бази даних, а також електронна черга та термінали самообслуговування.
  • Продовжується впровадженняавтоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ). За 2017 рік в області було встановлено ще 43 тисячі «розумних лічильників», що дозволяють жителям істотно економити на електроенергії за рахунок зонної тарифікації. На сьогодні з 1,5 мільйона побутових споживачів Дніпропетровської області такими приладами обліку забезпечені 202 000 – 13,7%. Тобто кожна 8-ма сім’я. Це найбільший показник серед областей України.
  • В рамках модернізації і посилення електромереж Нікополя в зв’язку з переходом на електроопалення запущений новий розподільний пункт «Головко» , який допоміг зняти підвищене навантаження з місцевої підстанції та забезпечити електропостачання мешканців центральної частини міста в умовах підвищених енергонавантажень. «ДТЕК Дніпрообленерго системно працює над підвищенням надійності та якості електропостачання, що дає розвиток галузі та рух до енергонезалежності України. Саме тому стільки зусиль і коштів ми вкладаємо в будівництво та модернізацію існуючих підстанцій, розвиток мереж, інноваційне оновлення. Ми – в лідерах серед областей з будівництва системи АСКОЕ, яка передбачає установку так званих «розумних лічильників». Величезну увагу приділяємо посиленню мереж міст області, які вирішили перейти на електроопалення. Працюємо над поліпшенням сервісів обслуговування клієнтів, покликаних зробити наші послуги ще доступнішими та простішими. У 2017 році в трьох пілотних районах електромереж ми почали також розвивати геоінформаційну систему. До неї будуть занесені технічні характеристики і місця розташування трансформаторних підстанцій та електроліній, що дозволить більш точно встановити – наскільки близько можна зробити підключення для клієнта, чи є вільні потужності тощо. У 2018 році ми продовжимо тиражування системи на інші райони регіону », – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпрообленерго Вадим Кухтій.

Також у 2017 році розширено інструменти спілкування з клієнтами: ДТЕК Дніпрообленерго став доступний в Viber , запущені платежі через портал Payhub. Крім того, енергопостачальною компанією була запущена ще і нова послуга з дистанційного укладання договорів про користування електроенергією, а також система дистанційних розрахунків за допомогою зручного інтерфейсу персональних платіжних сторінок, які висилаються клієнтам через Viber. У соціальній мережі Фейсбук на офіційній сторінці ДТЕК Дніпрообленерго і в групі Електропостачання Дніпропетровської області команда операторів 24/7 приймає і обробляє заявки клієнтів.