Для будинку
Для бізнесу

На Дніпропетровщині спростять процедуру приєднання до електромереж

На Дніпропетровщині спростять процедуру приєднання до електромереж. У ДТЕК Дніпрообленерго запускається нова модель реалізації заявок – проста і зручна для клієнта, з якою він зможе мінімізувати час на відвідування Центру обслуговування клієнтів компанії і очікування виконання послуг при новому підключенні.
Для оптимізації процесів надання даної вкрай затребуваною послуги в ДТЕК Дніпрообленерго створено окремий підрозділ – департамент з технологічних приєднань. Що увійшли в нього фахівці будуть готувати необхідну технічну документацію, проводити всю договірну і супровідну роботу з підрядниками та клієнтами, які хочуть отримати приєднання до електромереж енергокомпанії, а також контролювати хід робіт на кожному етапі, виявляти можливі затримки і усувати їх причини.
«Щорічно наша компанія виконує близько 6 000 нових приєднань до електромереж, – як стандартних, так і нестандартних, коли крім звичайних робіт по монтажу вводів від існуючих мереж, потрібні складніші роботи, – аж до будівництва окремої підстанції під нових абонентів. Розуміючи актуальність для наших клієнтів і необхідність в короткі терміни вирішувати дане питання, сьогодні ставимо перед собою завдання зробити так, щоб ця послуга займала мінімум часу для них », – каже директор ДТЕК Дніпрообленерго Вадим Кухтій.
Процедура проходження заявок буде строго уніфікована і автоматизована. І тепер клієнтові, в якому б районі він проживав, вже не потрібно буде кілька разів звертатися до різних підрозділів, щоб здійснити підключення. Досить звернутися із заявкою до свого Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) або відправити її он-онлайн, через офіційний сайт енергокомпанії doe.com.ua. Далі заявка потрапляє до профільного фахівця департаменту приєднань, і він контактує з клієнтом і супроводжує роботу за заявкою до її повного фіналу. 12 лютого нова модель почала роботу в тестовому режимі.

«Наша мета – скоротити процедуру для клієнта всього за кілька кроків. Перший – подача заявки. Другий – підписання договору приєднання. І третій – оформлення акту виконаних послуг. Надалі ж клієнт зможе взагалі обійтися без особистих походів в ЦОК, провівши всі етапи підписання в дистанційному режимі за допомогою електронного підпису », – говорить керівник департаменту по технологічним приєднанням ДТЕК Дніпрообленерго Юрій Лакіза.