Для будинку
Для бізнесу

До уваги клієнтів! Технічні роботи в системах ДТЕК Дніпровські електромережі

Шановні клієнти! З технічних причин тимчасово обмежена можливість отримання інформації щодо розрахунків за 2018 рік у Особистому кабінеті, за телефоном гарячої лінії та в центрах обслуговування клієнтів. Орієнтовна дата відновлення роботи сервісів – 4 лютого 2019 р Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ДТЕК Дніпровські електромережі звертає увагу клієнтів, що з 1 січня 2019 відповідно до Закону «Про ринок електричної енергії» в Україні стартував перший етап державної реформи енергоринку. В результаті енергопослуги клієнтам надають дві різні компанії – оператор систем розподілу (ДТЕК Дніпровські електромережі) і компанія-постачальник. Оператор системи розподілу відповідає за надійність електропостачання та експлуатацію електромереж, а постачальник здійснює розрахунки і нарахування споживачами.

Тому на всі питання, пов’язані зі споживанням і розрахунками за електроенергію починаючи з 1 січня 2019 року (за січень 2019), зможе відповісти постачальник електроенергії. Але до ДТЕК Дніпровські електромережі – слід звертатися з питань заборгованості за електричну енергію спожиту в 2018 році. Такі незручності пов’язані з перехідним періодом і державної реформою енергоринку.

Для інформації: за спожиту електроенергію в грудні 2018 і борги за 2018 необхідно сплатити ДТЕК Дніпровські електромережі, борги клієнтів за 2018 не переходять від ДТЕК Дніпровські електромережі до постачальника.